سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری نتسان

باربری تهران به یاسوج ارزان ترین شرکت حمل بار خرده اثاثیه منزل ا

    نظر

باربری تهران یاسوج و سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد. بزرگترین باربری ایران که به عنوان ارزان ترین و با کیفیت ترین باربری معروف شده است و هم اکنون نامی آشنا برای هموطنان عزیز در سراسر ایران می باشد تا 70% تخفیف کلیه سرویس های خود را از شهر مشهد و تهران به کل کشور ارسال می نماید. این باربری با نام تجاری نتسان برای اغلب همشهریان عزیز آشنا می باشد .

یکی از مسیرهایی که این باربری به صورت گسترده سرویس دهی می نماید مسیر تهران و مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دوگنبدان، دهدشت لیکک چرام لنده باشت سی‌سخت و سایر شهرستان های این استان می باشد.

استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز این شهر یعنی یاسوج از جمله شهرهایی می باشد با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد بسیار پر رفت و آمد از شهر تهران می باشد. به همین جهت گروه باربری نتسان تدارک ویژه ایی را برای سرویس دهی و جابجایی و حمل هرگونه بار خرده بار اثاثیه منزل و اداری تدارک دیده است.

معمولا در باربری نتسان آن دسته از مسیرهایی که شلوغ تر بوده و تقاضای بیشتری دارد سعی شده است تا در مسیر بازگشت تدارکی دیده شود تا با سرویس دهی مسیر بازگشت و عدم خالی بودن ماشین قیمت ( کرایه و تعرفه) مسیر رفت را نیز کاهش دهند. که خوشبختانه این موضوع درمورد مسیر تهران یاسوج به خوبی جواب داده شده است.

موسسه باربری نتسان همواره تلاش خود را نموده است تا با حفظ کیفیت تا آنجا که ممکن می باشد کرایه حمل را کاهش دهد و این کاهش درآمد را بیشتر با افزایش سرویس دهی جبران نماید چرا که مدیران این مجموعه بر این باور هستند رضایت مشتری هدف اول می باشد.

جالب است بدانید یکی از دلایل اصلی که باربری نتسان توانست در مدت کوتاهی به خوبی جای خود را در بین مردم ایران مخصوصا در شهر تهران و مشهد باز نماید همین رعایت حق مشتری و مشتری مداری می باشد و سعی نموده است همه واقعییت های این کسب و کار را با مشتریان درمیان بگذارد و با کسبه و مستاجرین و صاحبین کارخانجات و صنایع شفاف و صادق باشد.  

باربری نتسان دارای ده ها اکیپ آماده جهت سرویس دهی می باشد که به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در خدمت هموطنان عزیز می باشد. از طرفی این مجموعه توانسته است با ارتقاء کمی و کیفی مجموعه خود هر روز بر رضایت مندی مشتریان خود بیافزاید.

از جمله خصوصیات بارز این باربری میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1- داشتن اکیپ های زیاد اماده 2- قیمت بسیار ارزان و پایین تر از تمامی باربری های سطح کشور 3- تنوع بسیار زیاد انواع ماشین سبک  و سنگین از جمله نیسان وانت بار کامیون خاور ده چرخ تریلی و ... 4- بارچین های بسیار حرفه ایی که قادر هستن حداکثر بار را در فضای ماشین چیدمان نمایند 5- کارگران متخصص و ماهر که دوره دیده می باشد و بسیاری ویژه گی های دیگر که همه دست به دست داده اند تا باربری نتسان نام مطمئن در میان مردم ایران شناخته شده شود.

یکی از بزرگترین افتخارت مجموع بزرگ و عظیم باربری نتسان این می باشد که توانسته است با به کار بردن سیاست ها و ایده های خاص خود به شدت قیمت و تعرفه را کاهش دهد به طوری که هم اکنون این باربری به عنوان ارزان ترین باربری در ایران و در بین هزاران باربری در تهران و مشهد شناخته شود.

اما اجازه دهید مسیر تهران یاسوج را با یکدیگر بررسی مختصری نماییم. هموطن و همشهری گرامی اگر شما میخواهید از شهر تهران به یاسوج نقل مکان نمایید به عبارتی تصمیم به اثاث کشی اسباب کشی و یا حمل هرگونه بار خرده بار و اثاثیه دارید باید حداقل یکی از 3 مسیر زیر را که در تصویر شاخص نیز نمایش داده شده است انتخاب نمایید.

 

مسیر 1    756 کیلومتر    8 ساعت و 42 دقیقه
مسیر 2    776 کیلومتر    8 ساعت و 50 دقیقه
مسیر 3    740 کیلومتر    8 ساعت و 55 دقیقه
رانندگان باربری نتسان مسیر شماره یک را به سایر رانندگان عزیز پیشنهاد می نمایند.