سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری نتسان

حمل بار و اثاثیه باربری تهران گرگان ارزانترین منصف ترین قیمت

    نظر

در این مقاله می خواهیم در مورد باربری نتسان بیشتر بگوییم و مخصوصا در مورد حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از تهران به استان گلستان و شهر گرگان و سایر شهرهای این استان سرسبز مطالبی را عرض نماییم .

باربری نتسان نامی آشنا در صنعت حمل و نقل ایران می باشد. این باربری در حدود یک دهه قبل با مرکزیت تهران و مشهد شروع به کار نمود و هم اکنون از این دو کلان شهر به تمام شهرهای ایران روزانه بیش از صد سرویس ارسال می نماید.

نکته مهم و قابل تامل برای این باربری این می باشد که خیلی زود به دلیل ابتکار عمل مدیران این مجموعه باربری نتسان به عنوان ارزانترین باربری در ایران شناخته شد. به عبارتی دیگر هم اکنون باربری نتسان پایین ترین نرخ حمل بار اثاثیه و خرده بار را در ایران دارد.

حال سوالی که مطرح می شود این است که آیا با کاهش قیمت , کیفیت سرویس دهی کاهش پبدا کرده است؟ یعنی به علت کیفیت پایین, نرخ کرایه و تعرفه کم شده است یا خیر دلیل کاهش قیمت مسئله دیگری می باشد. در پاسخ باید عرض نماییم که خیر آنچه که باعث پایین آمدن این مقدار از کرایه شده است ایده های ناب و تجارب سالها سرویس دهی در کنار رعایت انصاف و احترام به مشتری می باشد. 

جالب است بدانید مجموعه عظیم باربری نتسان علاوه بر اینکه لقب ارزانترین باربری ایران را به نام خود ثبت نموده است توانسته است در بین باربری های تهران و مشهد به عنوان یکی از دقیق ترین و سریع ترین باربری ها نیز شهرت پیدا کند.

این لقب ها و شهرت ها افتخار گروه باربری نتسان می باشد اما این مجموعه هرگز به این حد از ارزانی و رضایتمندی قانع نیست و مدام در حال تحلیل و رصد بازار و ارتباط با مشتریان خود می باشد تا بتواند برکیفیت سرویس دهی خود بیافزاید.

سرویس تهران به گرگان و استان گلستان و شهرهای گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن آزادشهر کردکوی کلاله آق‌قلا مینودشت گالیکش بندر گز و .. از جمله سرویس هایی می باشد که به صورت مکرر در حال انجام می باشد و مانند سایر شهرهای دیگر که تعداد سرویس در هفته آن زیاد باشد باربری نتسان تدارک ویژه ای برای آن در نظر گرفته است.

یکی از ایده های باربری نتسان جهت کاهش نرخ کرایه, سرمایه گذاری روی مسیر بازگشت می باشد چراکه در صورتی که سرویس ارسالی به شهرستان خالی برنگردد میتوان به شدت قیمت مسیر رفت را نیز کاهش داد. به همین جهت مدیران مجموعه باربری نتسان در حد توان خود روی این موضوع وقت و هزینه نموده اند.

باربری نتسان در جهت افزایش کیفیت و رضایت مندی خود به صورت پیوسته و مستمر روی ارتقاء توانمندی رانندگان – کارگران و بارچین ها همچنین ماشین های به کار گرفته در سامانه خود هزینه می نماید تا بتواند سطح کیفی خدمات خود را در بالاترین درجه ممکن نگه دارد.

گروه باربری نتسان تا به امروز هرچه به دست آوره است از حسن اعتماد هموطنان عزیز بوده است و امید به این دارد که بتواند پاسخ شایسته به این حسن اعتماد بدهد تا هر روز بر این اعتماد بیفزاید. ما شاید اولین نباشیم اما اظهار نظرها و تماس های انبوهی از مشتریان ما این واقعیت را به ما می گوید که توانسته ام بهترین در بین همکارانمان هم از نظر پایین بودن قیمت و هم از نظر کیفیت سرویس دهی باشیم.

اما در موزد مسیر تهران به گرگان :

 برای حمل بار اثاثیه خرده بار و ... از تهران به گرگان شما می توانید از 2 مسیر استفاده نمایید. مسیرها در تصویر شاخص کاملا مشخص می باشد.

 

مسیر 1    415 کیلومتر    5 ساعت و 46 دقیقه
مسیر 2    544 کیلومتر    7 ساعت و 9 دقیقه
رانندگان راه بلد باربری نتسان مسیر 1 را پیشنهاد می نمایند.