سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری نتسان

ارزانترین باربری مشهد شهرکرد حمل بار خرده بار اثاثیه 70% تخفیف

    نظر

باربری مشهد شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری با نام تجاری نتسان یگی از معروفترین و اولین و بزرگترین موسسه های حمل بار اثاثیه و خرده بار منزل اداری و تجاری در ایران می باشد. گروه باربری عظیم نتسان در شهر مشهد و تهران مستقر می باشد. و از این دو مبدا به تمام ایران سرویس دهی می نماید. یکی از بزرگترین خصوصیات این باربری که مورد توجه همشهریان - کسبه و صاحبین کارخانجات و تولیدی ها قرار گرفته است تخفیف بسیار بالای می باشد که تا 70% این تخفیفات گاهی میرسد .

در این مقاله میخواهیم در مورد باربری مشهد شهرکرد بیشتر صحبت نماییم و با این مسیر که یکی از مسیرهای بسیار پرسرویس دهی باربری نتسان می باشد آشنا شویم .اما اجازه میخواهیم قبل از پرداختن به این موضوع شما را بیشتر با موسسه باربری و حمل و نقل نتسان آشنا نماییم.

باربری نتسان بر چند اصل پایه ریزی شده است اولین اصل از اصول کاری این موسسه رعایت حق مشتری می باشد. این رعایت و احترام به مشتری محقق نخواهد شد مگر آنکه خواسته های مشتریان را ملاک عمل خویش قرار دهیم و یکی از اصلی ترین خواسته های مشتریان تعرفه-قیمت-کرایه و یا نرخنامه می باشد به همین جهت مجموعه بزرگ باربری نتسان بر اساس یک اصل اساسی که همان سود کم فروش بالا برابر است با سود بالا  هست بنا شده است. گروه نتسان تا حدی قیمت و کرایه را در تمامی سرویس های درون شهری و بین شهری کاهش داده است که عملا محال می باشد در سطح کشور باربری بخواهد حتی با این مجموعه باربری رقابت نماید.

یکی دیگر از اصولی که همواره مدیران این مجموعه بر آن تاکید نموده اند دقت عمل و سرعت می باشد. به عبارتی دیگر این باربری خود را متعهد میداند در سریعتر زمان ممکن خود را به محل بارگیری برساند و همچنین متعهد می نماید که با حداکثر دقت حمل بار – اثاثیه – خرده بار را انجام دهد. حال موضوعی که مطرح می باشد این هست که چگونه می توان این نظم و دقت را در کار ایجاد کرد؟ پاسخ این می باشد که برای موفق بودن این عمل بایستی نیروها یعنی رانندگان – کارگران و بارچین ها آموزش دیده باشند که این اتفاق در این باربری افتاده است یعنی کلیه نیروی های مشغول در این باربری آموزش های لازم را دیده اند.

از جمله موضوعات دیگری که میتواند به رضایت بیشتر مشتریان در سرویس دهی منجر شود مخصوصا در سرویس دهی های بین شهری آشنایی هرچه بیشتر رانندگان از مسیرهای بین شهری و برون شهری می باشد. به عبارت دیگر هرچه قدر یک راننده مسیری را بیشتر سرویس دهی کرده باشد طبیعی می باشد که به مسیر مسلط تر می باشد. در این مورد همه به جهت فراوانی سرویس دهی در تمامی مسیرهای بین شهر ایران از مبدا مشهد و تهران میتوان گفت باربری نتسان بی رقیب می باشد.

اکنون که با توانمندی های باربری مشهد شهرکرد با نام تجاری نتسان و سایر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری از جمله بروجن، لردگان و فرخ‌شهر فارسان هفشجان جونقان سامان فرادنبه بن  شهر کیان آشنا شدید به سراغ مسیر پرتردد مشهد شهرکرد میرویم و بیشتر با این مسیر آشنا خواهیم شد.

برای حمل بار خرده بار اثاثیه منزل اداری و تجاری بار هرنوع ماشینی از جمله خاور مسقف – تریلی – ده چرخ – کامیون و ماشین های سبک مانند نیسان و انواع وانت بار از مشهد به شهرکرد تنها 2 مسیر موجود می باشد.

مسیر یک : مشهد – نیشابور – سبزوار – میامی – بیارجمند – جندق معلمان – اصفهان – شهرکرد  1253 کیلومتر     13 ساعت و 49 دقیقه 

مسیر دو : مشهد – تربت حیدریه – بجستان – فردوس – طبس – یزد – سورمق – شهرضا – شهرکرد  1372 کیلومتر     15 ساعت و 45 دقیقه

توصیه رانندگان نتسان مسیر شماره یک می باشد.

در پایان باری دیگر پیشنهاد می کنیم که اگر تاکنون از باربری نتسان که در شهر مشهد و تهران مستقر می باشد سرویس نگرفته اید حتما یک بار هم که شده امتحان نمایید تا از تخفیفات ویژه و تا 70% آن بهره مند شوید.

 

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .