سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری نتسان

ارزان ترین قیمت باربری تهران خرم آباد لرستان حمل خرده بار اثاثیه

    نظر

باربری نتسان اعلام امادگی می نماید قادر هست تا70%تخفیف زیر قیمت پورسانت تمام باربری های ایران هرنوع کالای منزل و اداری یا صنعتی و تجاری و یا مواد اولیه کارخانجات را از مبدا شهر تهران و مشهد به سراسر ایران از جمله خرم اباد لرستان بروجرد، دورود و کوهدشت الیگودرز  نورآباد ازنا الشتر پلدختر کونانی معمولان چقابل اشترینان حمل نماید .

همچنین نتسان به مشتریان خود تعهد میدهد تا کالای تحویل گرفته را سالم و در وقت مقرر به هرکجایی ایران بدون هیچ دغدغه ایی برساند .در این مطلب سعی داریم خواننده گرامی را با باربری تهران به خرم آباد و مسیر یا مسیرهای این دو شهر که زیر مجموعه ایی از باربری نتسان می باشد بیشتر آشنا نماییم اما اجازه میخواهیم کمی بیشتر در مورد گروه باربری نتسان مطالبی را عرض نماییم.

باربری نتسان بیش از یک دهه قبل در دو شهر تهران و مشهد شروع به کار نمود این باربری از آغاز ورود خود به جمع باربری های این دو شهر بزرگ سعی نمود با افزایش کیفیت در سرویس دهی و کاهش قیمت و نرخنامه , اعتماد خود را در بین هموطنان در این دو شهر افزایش دهد و در چشم انداز و هدف نهایی تلاش خود را معطوف به همین دو مقوله نمود.

البته طبیعی می باشد که جهت رسیدن به این هدف باید خیلی تلاش و پشتکار داشت و مدیران این مجموعه خود را برای کارزار بزرگی آماده نمودند. تدارک پرسنل و نیروهای مورد نیاز و همچنین ماشین های مدرن و مدل بالا , آغاز فعالیت گروه باربری نتسان بود.

نتسان قدم به قدم این راه سخن و پرفراز و نشیب را طی نمود و روز به روز بزرگتر و بزرگتر شد و تا به امروز  رسیدیم . امروز که این مطلب در حال نگارش می باشد با افتخار اعلام میداریم که باربری نتسان توانسته است حرف اول و آخر را در کیفیت و نرخنامه و تعرفه بزند با اطمینان میگوییم شما نمی توانید باربری در هیچ کجای شهر مشهد و تهران معرفی نماید که قادر باشد کمتر از نرخ کرایه باربری نتسان به شما سرویس دهی نماید. 

اما مشتریان قیمت و تعرفه پایین می خواهند و کیفیت بالا... این خواسته به حق را ,ما با کمال میل پاسخ دادیم چرا که این در هدف و چشم انداز این مجموعه وجود داشت که بایستی نرخنامه کاهش پیدا کند و کیفیت افزایش در نتیجه ما هیچ نگرانی از بابت ارائه سرویس هایمان نداشتیم چون به کیفیت آن ایمان داشتیم.

اما چگونه ممکن است در شرایط اقتصادی امروز کشور بتواند پورسانت دریافتی از خدمات سرویس دهی را تا 70% تخفیف داد و از طرفی کیفیت را چندین برابر افزایش؟ در پاسخ باید گفت این مجموعه با توجه به برنامه ریزی بلند مدتی که برای این دو مقوله داشت به خوبی توانست به این مهم دست یابد دلایل این موفقیت در زیر مفصل توضیح داده شده است:

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به خرم آباد می رود مسیر بازگشت از خرم آباد را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیح دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.
2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.
3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.   

همانگونه که ملاحظه می نمایید مجموعه عظیم نتسان مدت هاست بر روی کاهش قیمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده است تا امروز نتیجه آن را ببیند.

اما مسیر تهران خرم آباد لرستان: برای حمل بار اثاثیه خرده بار و اسباب کشی از تهران خرم آباد لرستان شما میتوانید از 3 مسیر استفاده نمایید. تصویر مسیر در فایل تصویر شاخص کاملا مشخص می باشد.

 

مسیر 1    487 کیلومتر    5 ساعت و 41 دقیقه
مسیر 2    491 کیلومتر    5 ساعت و 45 دقیقه
مسیر 3    549 کیلومتر    6 ساعت و 33 دقیقه
رانندگان باربری نتسان مسیر شماره یک را پیشنهاد میکنند.